2018/11/11 TOEIC勉強◯◯

I will start to work with English next June. This week, I recieved manuscripts in English. This is a big challenge for me.

英語を使った仕事が来年の6月から始める。今週、英語の原稿を受け取った。 これは私にとって大きな挑戦だ。

 

I feel sluggish.         私はだるい

I feel woozy.            私はしんどい

I feel run-down.       私は疲れ切っている

I feel dull.                私はやる気がしない

posting                    掲示

figure out                見つける

hassle-free             わずらわしくない

inexpensive             経済的な=economical

effects                     所有物

appealing                魅力のある

overall                     全体的に

unreasonable          ありえない⇔reasonable 合理的な