TOEIC勉強 2018/12/16②◯◯

I go to English Room once a month. Last month, my instructor quited suddenly. The instructor imformed me of his next room in order to talk continuously. And I hoped so. But the next room's costs so high. I can't pay for the fee. And I have to talk in English more. I am looking for a good site.

私は月に一回英会話に行っている。先月、私のインストラクターが突然辞めた。そのインストラクターは、引き続き私と話ができるように次の英会話の場所を教えてくれた。私もそれを望んでいた。しかし次の場所の費用は高い。私は費用を払うことができない。またもっと英語を話さないといけない。今、良い場所を探している。

 

 leave A for B         Aを去って、Bに向かう(他動)

reduct                      整理編集する

grant                (他動)承諾する 認める(可算名)補助金

volatility           (不可算名)発揮性 移り気

detention          (名)引き止め 拘留

interaction               交流

enclosure               同封

send in A               Aを提出する

original receipt             領収書原本

along with A                Aと一緒に、共に

agent                          代理人

provide proof ot A          Aの証拠を提出する

informative                     有益な情報